۵ راه حل برای مشکل عدم شمارش گام ها توسط برنامه Samsung Health
اصلاحات اساسی
- مطمئن شوید که شمارشگر گام فعال است: برنامه Health را باز کنید > روی Steps > سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید > بررسی کنید و مطمئن شوید که شمارش گام متوقف نشده باشد.
- فعال کردن استفاده نامحدود از داده: اطلاعات برنامه سلامت > داده تلفن همراه > اجازه استفاده از داده هنگام روشن بودن صرفهجویی در داده را باز کنید.
- دوباره وارد برنامه Health شوید: برای بارگیری مجدد همه تنظیمات، دوباره وارد حساب سامسونگ خود شوید.
- بهروزرسانی برنامه Samsung Health: آخرین نسخه برنامه Samsung Health را روی گوشی خود نصب کنید.
راه حل ۱: فعال کردن مجوز موقعیت مکانی
راه حل بعدی این است که مطمئن شوید به برنامه دسترسی ردیابی موقعیت مکانی خود را دادهاید. تنها در این صورت است که میتواند تعداد قدمهای شما را در یک روز ثبت کند.
اطلاعات برنامه سلامت > مجوزها > موقعیت مکانی > فعال کردن مجوز برنامه برای ردیابی موقعیت مکانی خود را باز کنید


راه حل ۲: اجازه دادن به هشدارها و یادآوریها
همانطور که یکی از کاربران ردیت پیشنهاد داده است، برای اینکه بتوانید قدمهایتان را به طور دقیق ردیابی کنید، باید به برنامه Samsung Health دسترسی بدهید.
تنظیمات > برنامهها > سه نقطه در گوشه بالا سمت راست > دسترسی ویژه > هشدارها و یادآوریها > فعال کردن مجوز برای برنامه Samsung Health را باز کنید


بیشتر بدانید:
نحوه استفاده از برنامه Samsung Health
افزایش امنیت گوشی سامسونگ گلکسی با فعالسازی Secure Folder و محافظت از فایلها در برابر هکرها
Samsung Galaxy Ring: گلکسی رینگ (حلقه) سامسونگ
نحوه استفاده از اشتراکگذاری سریع (Quick Share) در گوشیهای هوشمند سامسونگ گلکسی
راه حل ۳: فعال کردن همگامسازی ابری سامسونگ
برنامه Samsung Health برای همگامسازی تمام دادههایتان با دستگاههای مختلف، از شما میخواهد که با استفاده از حساب کاربری سامسونگ خود وارد سیستم شوید. بنابراین، اگر از یک حساب کاربری در چندین دستگاه سامسونگ استفاده میکنید، Samsung Cloud Syncing را در برنامه Samsung Health فعال کنید.
برنامه Health > تنظیمات > فعال کردن همگامسازی با Samsung Cloud را باز کنید


راه حل ۴: تنظیمات مصرف باتری را بررسی کنید
برنامه Samsung Health برای عملکرد روان به شارژ مداوم باتری نیاز دارد. بنابراین، اگر برنامه هنوز روی گوشی سامسونگ گلکسی شما به درستی کار نمیکند، مطمئن شوید که گزینههای Battery Saver و Battery Optimization را برای برنامه Health غیرفعال کردهاید.
مرحله ۱: تنظیمات > باتری > غیرفعال کردن ذخیره نیرو را باز کنید
مرحله ۲: تنظیمات را ببندید > به اطلاعات برنامه سلامت بروید
مرحله ۳: روی باتری > دسترسی نامحدود ضربه بزنید.


راه حل ۵: پاک کردن حافظه پنهان برنامه
اگر هیچ یک از راه حلها تاکنون کارساز نبوده است، آخرین گزینه پاک کردن حافظه پنهان برنامه Samsung Health است. پاک کردن حافظه پنهان برنامه، فایلهای حافظه پنهان قدیمی و خراب را از دستگاه سامسونگ شما حذف میکند.
اطلاعات برنامه سلامت > فضای ذخیرهسازی > پاک کردن حافظه پنهان را باز کنید


نکته: همچنین میتوانید با فعال کردن «روتینها» در دستگاه سامسونگ گلکسی خود، زمانی را برای تمرینات ورزشی اختصاص دهید.



