پشتیبانی از راه دور دو عملکرد اصلی دارد:

  • ارائه پشتیبانی و کمک به کاربرانی که با مشکل مواجه هستند
  • سیستم‌های نظارت و اجرای عیب‌‌یابی از راه دور

راه‌حل‌های Remote Assistance اغلب دارای مجموعه‌ای از ابزارهای حسابرسی، و همچنین قابلیت پیکربندی مجوز ریز و قابلیت‌های مدیریت هویت هستند. به منظور تسهیل پشتیبانی از راه دور، به کاربران امکان می‌دهد صفحه نمایش، فیدهای ویدیویی خود را به اشتراک بگذارند و حتی کنترل را از راه دور به دست بگیرند. این رویکرد عملی زمان تعمیر را بهبود می‌بخشد و در نتیجه زمان خرابی را کاهش می‌دهد. این ابزارها در سناریوهایی مانند نصب نرم افزار، عیب‌یابی سیستم و ارائه آموزش دقیق نیز مفید هستند.

در این مقاله ما بهترین راه‌حل‌های کمک از راه دور موجود در بازار را شناسایی کرده‌ایم. در هر فهرست، ویژگی‌های کلیدی محصولات و موارد استفاده ایده‌آل را توضیح خواهیم داد. سپس یک بخش پرسش‌های متداول نوشته‌ایم که برخی از سؤالات کلیدی مربوط به کمک از راه دور، نحوه کارکرد آن و آنچه را که باید هنگام انتخاب راه‌حل به دنبال آن باشید، پوشش می‌دهد.