نحوه کسب درآمد از اینستاگرام
به سادگی وقت خود را در اینستاگرام نگذرانید – در عوض آن را به درآمد غیرفعال تبدیل کنید. از فروش کالا تا تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، میتوانید روشهای متعددی را برای کسب درآمد در اینستاگرام انتخاب کنید. با این راهنما، نه تنها نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت، بلکه نحوه حضور خود را به عنوان یک کارآفرین آنلاین نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد. برای مثال، ما 10 نمونه سودآور از برندهای کسب درآمد در اینستاگرام را انتخاب کردهایم تا از فرصتهای فروش در اینستاگرام در میان ایدههای تجاری دیگر استفاده کنید.
برای تقویت استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود در خارج از پلتفرم، یک وبسایت ایجاد کنید و برای تجارت الکترونیک، اینفلوئنسری، فرصتهای ترافیک و موارد دیگر، در بایو به آن لینک دهید.
آیا میتوانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟
بله، شما میتوانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید. طبق گفته CBInsights، اینستاگرام یکی از برترین پلتفرمهایی است که تأثیرگذاران (اینفلوئنسر) و سازندگان میتوانند از محتوای خود کسب درآمد کنند و فالوورهای بیشتری را جذب کنند ( بیشتر بدانید : چگونه به عنوان یک تأثیرگذار درآمد کسب کنید ). این پلتفرم همچنین سعی میکند به سازندگان کمک کند تا از نفوذ خود بر روی پلتفرم کسب درآمد کنند. در سال 2021، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام) گفت : «برای کمک بیشتر به سازندگان در پلتفرمهای خود، ما رویدادهای آنلاین پولی، اشتراکهای طرفداران، نشانها و موارد خود را حفظ خواهیم کرد. محصولات خبری مستقل آینده تا سال 2023 برای سازندگان رایگان است.”
این شرکت همچنین میخواهد به مربیان کمک کند تا پرداختهای خود را از این پلتفرم بهتر درک کنند و یک ویژگی Instagram Payouts را منتشر کرده است که به افراد کمک میکند تا ببینند پس از مالیات، بازپرداخت و هزینههای خرید درونبرنامه، پرداختهایشان چقدر خواهد بود.
10 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام
1. با یک نام تجاری برای پستهای حمایت شده شریک شوید
یکی از امیدوارکنندهترین راههای کسب درآمد در اینستاگرام، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر یا نانو اینفلوئنسر است(با توجه به تعداد فالوورها و درآمد). به عنوان هر یک از این نوع اینفلوئنسرها، در ازای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای جذاب در اطراف یک برند یا کسب و کار، هدایا یا پول دریافت خواهید کرد. اینها ممکن است به شکل پستهای حمایتشده یا فریادهایی باشد که در آن، شما با یک استوری یا پست درباره یک نام تجاری یا محصول در حساب اینستاگرام خود فریاد میزنید. همچنین اکنون میتوانند برای تبلیغ محتوای حمایت شده یا شامل پیوندهایی به وبسایت و خدمات خود استفاده شوند.
تبلیغات اینستاگرام به دلیل ماهیت بسیار بصری محتوای آن برای مشاغل کار میکند. کسب درآمد در این پلتفرم به معنای استفاده از این تأثیر بصری تا حداکثر تأثیر است، در حالی که به صدها و هزاران مشتری بالقوه دسترسی پیدا میکند.
به طور معمول، با تعداد فالوورها و نرخ تعامل شما، به ازای هر پست پولی دریافت خواهید کرد. اینفلوئنسرهای نانو که 500 تا 10000 دنبال کننده دارند، برای هر پست بین 10 تا 100 دلار دستمزد دریافت میکنند. اینفلوئنسرهای میکرو که تمایل دارند بین 10000 تا 50000 فالوور داشته باشند در هر پست حدود 100 تا 500 دلار درآمد دارند.
مقیاس کامل قیمت گذاری را در زیر مشاهده کنید که توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هاب منتشر شده است، که نشان میدهد با توجه به نوع اینفلوئنسر چقدر میتوانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید.
برای یافتن مارکهایی که میتوانید با آنها کار کنید، میتوانید به بازارهای اینفلوئنسر مختلف بپیوندید، مارکهایی را که دوست دارید تگ کنید، یا مستقیماً با یک کیت رسانه اینفلوئنسر به آنها ایمیل بزنید. یک کیت رسانهای را به عنوان نمایش دیجیتالی از کار و بینشهای جمعیتشناختی مخاطبان، تعداد فالوورها، نرخ تعامل و ارزش پیشنهادی منحصربهفرد در نظر بگیرید. میتوانید یک کیت رسانهای با استفاده از یک الگوی وبسایت نمونه کارها ایجاد کنید.
2. به عنوان یک تولید کننده از اینستاگرام پول دریافت کنید
فیس بوک اعلام کرد که تا پایان سال 2022، آنها قصد دارند بیش از یک میلیارد دلار در برنامههایی سرمایه گذاری کنند که به سازندگان اجازه میدهد برای محتوایی که ایجاد میکنند درآمد کسب کنند. یکی از این برنامهها Creator Fund است که به شما امکان میدهد از طریق تبلیغات IGTV، نشانهای زنده اینستاگرام و پاداشها از محتوای خود کسب درآمد کنید.
نشانهای زنده اینستاگرام Live Badges
خلاق بودن در اینستاگرام فقط به محتوایی که منتشر میکنید نیست، بلکه به رابطه شما با فالوورهایتان نیز بستگی دارد. هدف شما باید ایجاد یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام برای اعتماد بیشتر باشد، پیوند قوی با فالوورهای خود ایجاد کنید و محتوایی را که میخواهند برای به حداکثر رساندن درآمد شما به آنها ارائه دهید.
اینستاگرام هنگام ایجاد ویژگی Live Badges خود این موضوع را در ذهن داشت و به طرفداران اجازه میداد حمایت خود را از سازندگان مورد علاقه خود نشان دهند. نشانهای زنده مانند «انعام» دیجیتالی است که افراد میتوانند در جریان پخش زنده به سازندگان بدهند. این به شکل قلب است و میتوان آن را به عنوان بستههایی که بین 0.99 تا 4.99 دلار به فروش میرسد خریداری کرد.
برای افزودن این ویژگی به حساب خود، به پروفایل یا «نمایه» خود بروید، روی «داشبورد حرفهای» (Professional Dashboard) کلیک کنید، روی «رشد کسبوکارتان» (Grow Your Business) ضربه بزنید و «نشانها» (Badges) را انتخاب کنید. پس از رفتن در پخش زنده (لایو)، روی نماد «نشانها» در سمت چپ صفحه نمایش خود کلیک کنید و آنها را فعال کنید.
جوایز
دقیقاً همانطور که از نامش به نظر میرسد، پاداشها پس از رسیدن به نقاط عطف خاصی در اینستاگرام شما به عنوان تولید کننده، به شما پاداش مالی میدهند. اگر به تعدادی لایو مشخصی رسیدید، برای تبلیغات IGTV ثبت نام کنید یا مقدار مورد نیاز Reels اینستاگرام ایجاد کنید، به برخی از نقاط عطف برنامههای پاداش برای دریافت پاداش خود رسیدهاید. اما قبل از ورود، باید بدانید که برنامههای پاداش در حال حاضر فقط برای دعوت هستند، بنابراین منتظر بهروزرسانیهای واجد شرایط بودن باشید.
3. یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید
فروشگاه اینستاگرام بسیار شبیه به راهاندازی یک فروشگاه آنلاین است، با این تفاوت که همه آن روی یک برنامه است. شعار آنها “پست، برچسب، فروش” نحوه کارکرد آن را توضیح میدهد. پس از ایجاد فروشگاه خود، تصاویر محصول، توضیحات و قیمت کالای خود را آپلود کنید. سپس کاربران میتوانند آیتمهای شما را بیابند و بدون خروج از اینستاگرام بررسی کنند.
نگاهی بیندازید که چگونه کاربر Palm & Wild یک فروشگاه اینستاگرام را برای چاپهای هنری ظریف خود ایجاد کرد. با فروش فراتر از وبسایت خود، آنها میتوانند به کاربران جدید دسترسی پیدا کنند و در اینستاگرام کسب درآمد کنند. آنها همچنین URL وبسایت خود palmandwild.com را در بیو اینستاگرام خود نگه داشته اند تا به مشتریان بالقوه کمک کنند تا درباره سایر محصولات بیشتر بدانند و ترافیک را به وبسایت خود هدایت کنند.
برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام این پنج مرحله را دنبال کنید:
تبدیل به حساب تجاری
صفحه فیس بوک خود را به آن متصل کنید
آپلود کاتالوگ محصول
بررسی کامل حساب
خرید را روشن کنید
4. یک بازاریاب وابسته شوید
برخلاف اینفلوئنسر شدن و دریافت دستمزد به ازای هر پست، به عنوان یک شرکت وابسته، با پورسانت حقوق دریافت میکنید. میانگین نرخ کمیسیون وابسته بین 5 تا 30 درصد است. فروش شما اغلب با یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد یا پیوند UTM ردیابی میشود. در اینستاگرام، برنامههای وابسته اغلب با نام «سفیر برند» خوانده میشوند. میتوانید در وبسایت یک شرکت برای تبدیل شدن به یکی از شرکتها درخواست دهید یا برند با شما تماس بگیرد.
تعداد فالوورهایی که دارید برای برندهایی که به دنبال استخدام شرکتهای وابسته هستند، عامل تعیین کنندهای نیست، بلکه آنها میخواهند ببینند که شما فردی مناسب هستید که با مخاطبان آنها ارتباط برقرار میکنید.
از قبل باید بدانید که فقط میتوانید لینکهای محصول را در برنامه در بیو اینستاگرام یا استوری خود اضافه کنید (اگر بیش از 10000 فالوور دارید). از آنجایی که این دو مکان محدود هستند، میتوانید یک وبلاگ را با یک سازنده وبلاگ و نوشتن پستهای وبلاگ بهینهشده برای سئو در مورد محصولات با پیوندهای قابل پیگیری نیز در نظر بگیرید. این یک روش محبوب بازاریابی وابسته است.
5. ترافیک را به وبسایت خود هدایت کنید
80 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که اینستاگرام به آنها کمک میکند محصولات یا خدمات جدید را کشف و خریداری کنند. بدیهی است که هرچه افراد بیشتری برند شما را در اینستاگرام ببینند، شانس بیشتری برای خرید از وبسایت شما خواهند داشت. برای کمک به کسب درآمد بیشتر به صورت آنلاین، میتوانید از اینستاگرام به صورت غیرمستقیم برای هدایت ترافیک به وبسایت خود استفاده کنید. با کمک تمام بازدیدکنندگان اینستاگرام خود، میتوانید فروش را افزایش دهید. لیست بازاریابی ایمیلی خود را افزایش دهید و جامعه وفادار مشتریان خود را گسترش دهید.
“فروش چند کاناله راهی است که میتوانید انجام دهید و شما باید همیشه وبسایت یا فروشگاه آنلاین خود را داشته باشید تا ارتباط مستقیمی با مشتریان جاری و مشتریان بالقوه خود داشته باشید. پلتفرمها محبوبیت خود را از دست میدهند، الگوریتمها تغییر میکنند. لیستهای پستی برای همیشه هستند. صبر نکنید.”
6. خدمات بازاریابی اینستاگرام را ارائه دهید
آیا در بازاریابی اینستاگرام، کپشن نویسی یا تولید محتوا مهارت دارید ؟ اگر چنین است، ممکن است برای شرکت در یک کنسرت مستقل در اینستاگرام مناسب باشید. با مشاوره با سایر شرکتها برای بهبود تکنیکهای بازاریابی اینستاگرام، میتوانید سود خوبی به دست آورید و هزینه خدمات بین ۲۰ تا ۵۰ دلار در ساعت و حتی ۱۰۰ دلار برای نوشتن کپشن دریافت کنید.
مشتریان آزاد بیشتری رزرو کنید و خدمات خود را در بایو اینستاگرام خود منتشر کنید. همچنین میتوانید خدمات خود را در پلتفرمهایی مانند Fivver و Upwork تبلیغ کنید. به علاوه، اضافه کردن زمانبندی آنلاین به وبسایت خود را در نظر بگیرید تا افراد بتوانند خدمات را مستقیماً از سایت شما رزرو کنند.
7. فروش عکس، تصاویر یا فایلهای دیجیتال
اینستاگرام تماماً به جلوههای بصری میپردازد، بنابراین اگر طراح، عکاس یا خلاق هستید، وقت آن رسیده است که استعدادهای خود را نقد کنید. میتوانید عکسهای خود را به مشاغل دیگر بفروشید، که در صنعت سفر بسیار رایج است، یا میتوانید محتوای خود را مانند چاپ و تصویر بفروشید. اگر میخواهید با نکات حرفه ای عکاسی برای استوریهای اینستاگرام آشنا شود مطلب ما را بخوانید.
علاوه بر این، اگر یک وبسایت عکاسی یا نمونه کار آنلاین دارید، اینستاگرام را به عنوان “ویترین فروشگاه” برای کار خود در نظر بگیرید و از آن برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
8. به مخاطبان خود محتوای انحصاری ارائه دهید
انسانها موجوداتی کنجکاو هستند که تمایل زیادی به ادامه یادگیری دارند. به همین دلیل است که پلتفرمهای دورههای آنلاین مانند Coursera، Masterclass و Udacity پایگاه مشتریان زیادی پیدا کردهاند. اگر به فکر ایجاد یک دوره آنلاین هستید، اینستاگرام یک خروجی فوق العاده برای بازاریابی آن و کسب درآمد با هر ثبت نام است.
یک دوره متوسط انفرادی میتواند از حدود 100 دلار شروع شود، در حالی که دورههای طولانی تر و شدیدتر میتواند هزاران دلار هزینه داشته باشد. اما لازم نیست فقط خود را به کسب درآمد از این طریق محدود کنید. راهنماهای دانلودی ساده، کتابهای الکترونیکی، کاغذهای سفید یا قالبها میتوانند راههای سودآور دیگری برای کسب درآمد در اینستاگرام باشند.
9. محصولات Dropship
هنگام شروع یک تجارت، عاملی که اغلب موانع لجستیکی و مالی را ایجاد میکند، موجود است. با این حال، به لطف مدل کسبوکار dropshipping، میتوانید یک فروشگاه را بدون داشتن موجودی راهاندازی کنید.
با راهاندازی یک کسب و کار dropshipping، میتوانید از بین میلیونها محصول مختلف تامین کننده مانند تی شرت، کتاب، لیوان و بالش انتخاب کنید. شما از دردسر انجام و حمل و نقل رها شدهاید و میتوانید قیمت گذاری خود را برای به حداکثر رساندن سود تعیین کنید. هنگامی که برای تبلیغ کسب و کار dropshipping خود آماده شدید، یک صفحه اختصاصی اینستاگرام برای نمایش محصولات خود، تبلیغ سایت و افزایش فروش ایجاد کنید.
10. یک اکانت ویژگی اینستاگرام بسازید
حسابهای ویژگی اینستاگرام بهعنوان هابهایی عمل میکنند تا عکسهای چندین سازنده مختلف را در یک ویترین به نمایش بگذارند. به عنوان مثال، یک صفحه سفر، تصاویری از وبلاگ نویسان برتر سفر را نشان میدهد و آنها را برای اعتبار برچسب گذاری میکند. در اینجا تعداد بیشماری حسابهای ویژگی اینستاگرام وجود دارد که بر اساس موضوع مرتب شدهاند و میتوانید برای مرجع به آنها نگاه کنید.
اما آیا میتوان از این نوع پیجها در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ هنگامی که حساب خود را به اندازه مطلوبی افزایش دادید، میتوانید به کاربرانی که مایلند در فید حسابهای شما یا استوریهای اینستاگرام برجسته شوند، مکانهای پولی ارائه دهید.
بسیاری مایل به سرمایه گذاری پولی قابل توجه برای چنین املاک و مستغلات برجسته و قرار گرفتن در معرض دید هستند. به طور متوسط، اسلاتهای پرداختی برای هر پست میتواند از 15 تا 30 دلار متغیر باشد. سایر مراکز اینستاگرام ریلزهای فالوور و گروههای تعامل «لایک برای لایک» را مدیریت میکنند و عضویتهای پولی VIP را با قیمتی بین 20 تا 30 دلار در ماه ارائه میدهند.
در حالی که این روش درآمدی شما را ملزم به خرید یا فروش محصولات فیزیکی نمیکند، باید زمان قابل توجهی را برای تعامل با حسابها، ارسال پیام به مشتریان بالقوه و افزایش مداوم فالوورهای خود صرف کنید.
نکاتی برای موفقیت در اینستاگرام
-
یک جایگاه انتخاب کنید: جایگاهی را برای تمرکز بر روی آن انتخاب کنید و در آن متخصص باشید. زمانی که از همان ابتدا یک هدف مشخص داشته باشید، به دست آوردن فالوور و مشارکت در برند بسیار آسانتر خواهد بود. برای مثال، تأثیرگذار بودن در غذا را میتوان بسیار گسترده دید. یک مثال خاص میتواند تمرکز بر غذاهای گیاهی یا بدون گلوتن باشد. توجه به یک موضوع نیز شما را از رقبا متمایز میکند و شما را بسیار مرتبط با برندهای آن صنعت میکند. اگر میخواهید عکاسی از غذا را یادبگیرید با ما همراه باشید.
-
به طور منظم با دیگران تعامل داشته باشید: با لایک کردن، نظر دادن، ارسال پیام و به اشتراک گذاری محتوای دیگران، یک جامعه قوی بسازید. صرفاً گرفتن یک عکس زیبا و زدن “انتشار” کار درستی نخواهد بود. در عوض، به مردم اجازه دهید تا شما را بشناسند و شما را بهعنوان یک فرد واقعی ببینند که به همان اندازه به محتوای دیگران علاقهمند است. داستان سرایی بخشی ضروری از ایمن سازی تعامل در تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی است و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهارتهای داستان سرایی خود را در تمام محتوای خود تقویت کنید و این موضوع تفاوت ایجاد خواهد کرد.
-
برچسبها را اضافه کنید (tags): از هشتگها، برچسبهای جغرافیایی و برچسبها در پستهای خود و در سراسر محتوای برند خود استفاده کنید. این به شدت به شما کمک میکند که توسط فالوورهای جدید کشف شوید و حتی ممکن است معاملات برندهای جدیدی را ایجاد کنید.
-
از رویکرد چند کانالی استفاده کنید: در کانالهای دیگر مانند YouTube و TikTok فعال باشید. یک وبلاگ و خبرنامه راهاندازی کنید و حسابهای خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید. این به شما کمک میکند افراد مرتبط را از همه جهات جذب کنید و مکانهای بیشتری را به آنها اطلاع دهید تا از محتوای شما مطلع شوند. دسترسی خود را به سایر پلتفرمهای تولید پول مانند Patreon گسترش دهید. به عنوان یک نوازنده میتوانید از اینستاگرام برای تبلیغ موسیقی خود استفاده کنید و حتی لینکهایی را برای طرفداران قرار دهید تا آن را با هزینهای دانلود کنند. با Patreon میتوانید پتانسیل درآمدزایی آن را با ارائه فیلمهای پشت صحنه یا دسترسی اولویتدار به موسیقی جدید یا منتشر نشده افزایش دهید.
-
فعال و انعطافپذیر باشید: هر یک از ده روشی که امتحان میکنید، با برندهای پیامرسان در مورد قراردادهای مشارکت جدید اقدام قوی انجام دهید. برای چندین برنامه سفیر درخواست دهید و اغلب با دیگران همکاری کنید (حتی در اولین شروع به صورت رایگان). همانطور که تلاشهای کسب درآمد اینستاگرام خود را آغاز میکنید، سخنان رابین شارما را به خاطر بسپارید: «تنها شکست، تلاش نکردن است».
برندهایی که اینستاگرام کسب درآمد میکنند.
-
مایک هولستون بیش از شش میلیون دنبال کننده در حساب @therealtarzann خود جمع کرده است. مایک از ارسال ویدئوهایی از مارها و پلنگهای غولپیکر گرفته تا مارمولکهای کمیاب، از محتوای جذاب برای جلب نظرها استفاده میکند و حقایق جالبی را به اشتراک میگذارد. او با میانگین بیش از 400000 بازدید در هر ویدیوی IGTV، فرصتهای تبلیغاتی زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام دارد.
-
کاربرPalm & Wild یک فروشگاه اینستاگرام برای چاپهای هنری ظریف خود ایجاد کرد. با فروش فراتر از وبسایت خود، آنها میتوانند به کاربران جدید دسترسی پیدا کنند و در اینستاگرام کسب درآمد کنند. آنها همچنین URL palmandwild.com خود را در بایو اینستاگرام خود نگه داشتهاند تا به مشتریان بالقوه کمک کنند تا درباره سایر محصولات بیشتر بدانند و ترافیک را به وبسایت خود هدایت کنند.
-
خانم امی در سفر، یک تجارت هفت رقمی ایجاد کرده و @rebellenutrition را به آن اختصاص داده است. او به دیگران یاد میدهد که با ایجاد دوره آنلاین درآمد غیرفعالی کسب کنند. در یک کپشن، او به دنبال کنندگان نگاهی اجمالی به موضوعات بحث کلیدی دوره آنلاین خود میدهد و قیمت و دستورالعمل ثبت نام را اضافه میکند. او میداند که چگونه ارزش خود را به رخ بکشد و نمونهای از ترکیب یک خوراک بصری جذاب با محتوای متنوع رسانههای اجتماعی است.
-
کاربر، Sweet Mana، یک کسب و کار dropshipping اختصاص داده است که به محصولات مراقبت از پوست گیاهی دست ساز اختصاص داده شده است که آرامش و تمرکز حواس را تقویت میکند. اینستاگرام Sweet Mana مملو از عکسهای روشن محصول و تصاویر طبیعت گرمسیری است که به شما کمک میکند احساس کنید که این محصول را از نزدیک تجربه میکنید. با ذخیره نکردن موجودی، آنها احتمالاً در زمان و پول زیادی صرفه جویی کردهاند تا محصولات به دست مشتریان برسد و آنها را در موقعیتی قرار دهند که اینستاگرام خود را حتی سودآورتر کنند.
-
عکاسی زیر آب طبیعت صفحه اینستاگرام خود را به عکسهای آبی اختصاص میدهد که بیش از 135000 دنبال کننده با میانگین 5000 لایک در هر عکس جمع کردهاند. آنها از اینستاگرام خود از دو طریق درآمدزایی کردهاند. اول در بایو خود، نوشته است، “برای ویژگی ها/تبلیغات/فریادها از تماس ایمیل استفاده کنید.” دوم، آنها از کپشنها برای کسب درآمد استفاده میکنند، مانند عنوان اخیر که میگوید تبلیغاتی را در صفحه محبوب خود ارائه میدهند.
-
جوی مک الوین، با بیش از 2000 دنبال کننده، به عنوان سفیر برند برای Brown Girl Jane کار میکند. او در کپشن خود از کد تبلیغاتی و فراخوان برای اقدام برای تشویق مردم به خرید محصولات مراقبت از پوست CBD استفاده میکند.
-
اینفلوئنسر SouKeyna که به عنوان یک مثال قوی از اینکه مشارکت برند اینستاگرام چگونه میتواند باشد عمل میکند. در این پست، سوکینا خود را در حال استفاده از آرایش آرمانی بیوتی نشان میدهد. او همچنین یک برچسب شراکت پولی را در بالای پست اضافه کرده است تا شفافیت را ارائه دهد، این یک تمرین ضروری در رسانههای اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار است.
اگر به دنبال الهام بیشتر و نمونههایی از این هستید که چگونه اینفلوئنسرها و سلبریتیهای بزرگ به یک سرمایه گذاری درآمدزا تبدیل شده اند، حسابهای کایلی جنر، سلنا گومز و دیگران را بررسی کنید.
کسب درآمد در اینستاگرام در مقابل یوتیوب
تفاوتهای کلیدی در نحوه کسب درآمد در اینستاگرام و یوتیوب وجود دارد. نکته اصلی این است که یوتیوب از طریق درآمد تبلیغاتی به سازندگان خود پول میپردازد. سازندگان میتوانند انتخاب کنند که تبلیغات را در ویدیوهای خود نمایش دهند و سپس درصدی از درآمد حاصل از این تبلیغات جاسازی شده را به دست آورند. بهعنوان یک خالق در یوتیوب، میتوانید از حمایتهای مالی، همچنین از مارکها و شرکتها، یا فروش کالای محصول خودتان یا برندهای دیگر درآمد کسب کنید.
این مدل تقسیم درآمد تبلیغاتی در اینستاگرام وجود ندارد. پول در اینستاگرام از طریق پستهای حمایت شده، فریادها، لینکهای وابسته و همچنین فروش محصولات به دست میآید. مانند حلقههای(Reels) اینستاگرام و لایو اینستاگرام.
چگونه برای کسب درآمد کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم
مانند هر کسبوکاری، باید مطمئن شوید که بازاریابی اینستاگرام شما بهمنظور ایجاد ترافیک برای حسابتان و به حداکثر رساندن شانس آن برای کسب درآمد، درست است. تبلیغات پولی را در نظر بگیرید، که راهی محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه در کانال رسانههای اجتماعی و جزء کلیدی همه استراتژیهای بازاریابی دیجیتال است.
اینستاگرام مکانی عالی برای ایجاد جامعهای از مخاطبان هدف شما است و میتوانید به طور منظم و مستقیم با آن ارتباط برقرار کنید. دستیابی به این امر میتواند زمان و کار زیادی را صرف کند، اما دنبال کردن وفادار اینستاگرام برای کسب درآمد از حساب شما بسیار مهم است.
همچنین ممکن است بخواهید در نظر داشته باشید که چگونه میتوانید محتوایی ایجاد کنید که به صورت ویروسی منتشر شود و توسط هزاران نفر به اشتراک گذاشته شود تا دسترسی خود را گسترش دهید و جامعه خود را رشد دهید. از میمهای خندهدار گرفته تا ویدیوهای ویروسی و انواع دیگر محتوا – با دسترسی خود بزرگ فکر کنید.
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام سوالات متداول
آیا کاربران اینستاگرام پول میگیرند؟
بله، کاربران اینستاگرام میتوانند پول دریافت کنند. با این حال، همه کاربران اینستاگرام پولی دریافت نمیکنند و میزان درآمدی که میتوانید به دست آورید بسته به روشی که انتخاب میکنید و میزان موفقیت شما متفاوت است.
آیا اینستاگرام برای لایک به شما پول میدهد؟
خیر، اینستاگرام برای لایک به کاربران پولی نمیدهد. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که در آن کاربران میتوانند عکسها و فیلمها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. لایک کردن در اینستاگرام به سادگی راهی برای قدردانی یا حمایت کاربران از یک پست است. در حالی که داشتن تعداد زیادی لایک به طور بالقوه میتواند دید و تعامل را افزایش دهد، اینستاگرام هیچ گونه غرامت پولی برای دریافت لایک در پستهای شما ارائه نمیدهد.
برای چند بازدید در اینستاگرام پول میگیرید؟
برای بازدید در اینستاگرام پولی دریافت نمیکنید. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که در آن کاربران میتوانند عکسها و فیلمها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. بازدیدها در اینستاگرام به سادگی راهی برای تماشای ویدیو برای کاربران است. در حالی که داشتن تعداد زیاد بازدید به طور بالقوه میتواند دید و تعامل را افزایش دهد، اینستاگرام هیچ گونه غرامت پولی برای دریافت بازدید از ویدیوهای شما ارائه نمیدهد.
چگونه برای یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام ثبت نام کنیم؟
-
برنامه اینستاگرام را از اپ استور (iOS) یا گوگل پلی استور (اندروید) دانلود کنید.
-
برنامه را باز کنید و روی “ثبت نام” ضربه بزنید تا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
-
آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید.
-
اطلاعات نمایه خود از جمله نام، بیوگرافی و تصویر نمایه خود را پر کنید.
- پس از ایجاد حساب شخصی، به نمایه (Profile) خود بروید و روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
-
روی «تنظیمات» ضربه بزنید و سپس «حساب» را انتخاب کنید.
-
به پایین بروید و روی «Switch to Professional Account» ضربه بزنید.
-
برای انتخاب یک دسته کسب و کار و اتصال حساب خود به صفحه فیس بوک (اختیاری) دستورالعملها را دنبال کنید.
-
مراحل راهاندازی را کامل کنید.
افراد مبتدی چگونه در اینستاگرام کسب درآمد میکنند؟
افراد مبتدی میتوانند در اینستاگرام از روشهای مختلفی کسب درآمد کنند، از جمله:
-
اینفلوئنسر مارکتینگ: همکاری با برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات به دنبال کنندگان خود.
-
پستهای حمایت شده: همکاری با برندها برای ایجاد محتوای حمایت شده در ازای پرداخت.
-
بازاریابی وابسته: به اشتراک گذاری پیوندهای وابسته به محصولات یا خدمات و کسب پورسانت برای فروش ایجاد شده از سایر شرکتها.
-
فروش محصولات یا خدمات: راهاندازی یک فروشگاه آنلاین و معرفی محصولات یا خدمات خود به مخاطبان اینستاگرام.
-
ارائه خدمات: ارائه خدمات آزاد یا مشاوره مرتبط با جایگاه شما، مانند عکاسی، طراحی گرافیک یا مدیریت رسانههای اجتماعی.