چرا هر عکاس حرفه ای به لیست ایمیل نیاز دارد

 

از یک لیست ایمیل برای افزودن ارزش، به دست آوردن مشتریان و گسترش دسترسی خود استفاده کنید

آیا لیست ایمیلی برای کسب و کار عکاسی خود دارید؟ چرا که نه؟ آیا به این دلیل است که فکر می کنید ایمیل قدیمی است؟ یا شما هم مثل من هستید و از ایده شروع کردن احساس ترس می کنید؟ یا شاید شما فقط نمی خواهید یک چیز دیگر را به لیست کارهای خود اضافه کنید!

شروع و ایجاد یک لیست ایمیل یکی از هوشمندانه ترین حرکات بازاریابی است که یک عکاس می تواند در دهه آینده انجام دهد. بنابراین بیایید در مورد لیست های ایمیل صحبت کنیم… اینکه آنها چه هستند، چرا برای عکاسان مفید هستند و چگونه می توان یکی را شروع کرد. من به شما کمک می‌کنم بفهمید که چگونه می‌توانید به کسب‌وکار عکاسی‌تان کمک کنید و سرنخ‌های جدیدی برای مشتریان ایجاد کنید، حتی گاهی اوقات در حالی که خواب هستید (اوه، فراموش می‌کنم… ما عکاس هستیم. ما به ندرت می‌خوابیم!)

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل به سادگی فهرستی از ایمیل های مشتریان موجود و بالقوه است. ایده این است که شما ایمیل ها را برای ارسال پیشنهادات به مشتریان بالقوه به امید تبدیل آنها به مشتریان یا ایجاد درآمد اضافی از مشتریان فعلی جمع آوری کنید. همچنین می توانید از یک لیست ایمیل برای ارتباط با آنها و ارائه ارزش اضافی به مشتریان فعلی خود استفاده کنید.

مزایای بازاریابی لیست ایمیل

لیست های ایمیل ابزاری قدرتمند، ارزان و نسبتاً مستقیم هستند. در اینجا فقط چند مزیت از راه اندازی لیست ایمیل خود آورده شده است:

اکثر مشتریان شما از ایمیل استفاده می کنند.

مطمئناً رسانه های اجتماعی در دهه گذشته منفجر شده اند. اما ایمیل دقیقاً منسوخ نشده است. Optin Monster می گوید بیش از 90 درصد افراد 1 تا 65 ساله ایمیل دارند و از آنها استفاده می کنند. و در حالی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای کاربران رقابت می‌کنند، هر کسی که رسانه اجتماعی دارد یک ایمیل نیز دارد.

مشتریان شما شانس بیشتری برای دیدن تبلیغ شما دارند.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیکته می کنند که چه کسی فرصتی برای دیدن محتوای شما دارد. و سپس باید امیدوار باشید که مشتری روزی که محتوا را ارسال می کنید در رسانه های اجتماعی باشد. یک ایمیل شانس بسیار بیشتری برای دستیابی به مشتری بالقوه شما دارد و نسبت به رسانه های اجتماعی تعامل بهتری دارد. ایمیل از بسیاری جهات، از جمله دسترسی و تعامل، از رسانه های اجتماعی بهتر عمل می کند. با توجه به گرافیک Hootsuite بالا، میانگین نرخ تعامل برای فیس بوک از 2.21 تا 6 درصد متغیر است، در حالی که نرخ باز شدن ایمیل در حدود 15-20 درصد و نرخ کلیک در حدود 2.5 درصد است.

رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک شبکه پرداخت به بازی هستند.

ایمیل هنوز رایگان است. فیس بوک، اینستاگرام و حتی پینترست همگی الگوریتم هایی دارند که افزایش دسترسی به صفحه کسب و کار شما را تنها از طریق دسترسی ارگانیک دشوارتر می کند. این شرکت‌ها از شما می‌خواهند که برای تبلیغات هزینه کنید، زیرا این به معنای پول بیشتر در جیب آنها است. اما ایمیل رایگان است. ممکن است مجبور شوید برای سرویسی که ایمیل های شما را به طور موثرتری توزیع می کند، هزینه بپردازید، اما برای دستیابی به مخاطبان شما هزینه ای دریافت نمی کنید.

شما صاحب لیست خود هستید.

اگر فردا رسانه های اجتماعی از بین بروند، آیا هنوز راهی برای دسترسی به مشتریان خود دارید؟ در مورد پیدا کردن مشتریان جدید چطور؟ حقیقت این است که شما صاحب مخاطبان رسانه های اجتماعی خود نیستید… فیس بوک دارد (یا اسنپ چت، IG، لینکدین، و غیره) اما یک لیست ایمیل؟ این مال تو و تنها مال توست. شما باید تصمیم بگیرید که با آن چه کار کنید، نه مارک زاکربرگ.

لیست های ایمیل شخصی تر هستند.

ایمیل های خوب نوشته شده هنوز هم می توانند حس صمیمیت را منتقل کنند، مانند یک نامه دست نویس. اگر از خدمات بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید، حتی می توانید ایمیل های خود را با نام و مشخصات شخصی شخصی سازی کنید. شما نمی توانید این کار را با رسانه های اجتماعی انجام دهید.

پیام‌های ایمیل می‌توانند مخاطب خاصی را هدف قرار دهند.

وقتی در شبکه های اجتماعی پست می کنید، همه پست های شما را می بینند. با این حال، با بازاریابی ایمیلی، می‌توانید پیام‌های خاصی را برای مخاطبان خاص ارسال کنید. این به شما امکان می‌دهد پیام و پیشنهادات خود را تنظیم کنید، که باعث ایجاد اعتماد، ارتباط و بهبود شانس تبدیل سرنخ به مشتری می‌شود.

چگونه لیست ایمیل خود را شروع کنیم

 

  1. یک سرویس بازاریابی ایمیلی را انتخاب کنید.
  2. یک ایمیل خوش آمد گویی ایجاد کنید
  3. یک صفحه فرود ایجاد کنید
  4. ایمیل ها را به روش صحیح جمع آوری کنید
  5. ایجاد و ارسال محتوا به مشترکین ایمیل شما
  6. نتایج خود را مرور کنید، تلاش های خود را تجدید نظر کنید و مراحل 3 و 4 را تکرار کنید!

هیچ چیز سختی در راه اندازی یک لیست ایمیل وجود ندارد. اما این کار به زمان و تلاش شما نیاز دارد. انتظار نداشته باشید سرنخ ها و درآمدها یک شبه شروع به کار کنند.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این مراحل بیندازیم.

 

یک ایمیل خوش آمد گویی ایجاد کنید

وقتی شخصی در لیست شما مشترک می شود، باید چیزی آماده برای ارسال آن داشته باشید. به آن ایمیل خوش آمدگویی می گویند. در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که ایمیل خوش آمدگویی شما باید شامل شود:

  • معرفی (شما و کسب و کارتان!)
  • انتظارات مشترکین شما از شما، وبلاگ و کسب و کار شما چه انتظاری می توانند داشته باشند؟
  • یک عکس شخصی از خودتان. یک چهره به نام!
  • دستورالعمل هایی در مورد نحوه اطمینان از اینکه ایمیل هر بار به صندوق ورودی آنها می رسد.

 

مشترکین را با یک پیشنهاد یا پیشنهاد مجانی جذب کنید

چه چیزی می توانید به مشتریان ارائه دهید؟ هر چیزی که فکر می کنید ممکن است برای آن ارزش قائل شود که با کسب و کار عکاسی شما مرتبط است و هزینه سرمایه قابل توجهی برای شما به همراه نخواهد داشت. مطمئناً ارائه یک کارت هدیه 15 دلاری آمازون به هر مشترک برای ایمیل آنها عالی خواهد بود، اما احتمالاً از نظر مالی برای شما امکان پذیر نیست.

برای یک عکاس محلی، برخی از ایده ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • راهنمای سبک
  • راهنمای مکان
  • نکات یا ترفندهای برتر
  • یک قالب رایگان (کاور فیس بوک، فیلتر اسنپ چت، تقویم، کارت کریسمس و غیره)
  • قابل چاپ (برگ های تقلب، کارت های تشکر و غیره)
  • ویدئو
  • وبینار
  • کوپن یا تخفیف

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *