نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام و توییتر

در اینجا همه چیز درباره #هشتگ‌های اینستاگرام و توییتر، نحوه کارکرد آنها و نحوه استفاده صحیح از آنها آمده است.

ظاهرا تسلط بر هشتگ‌ها در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر هنگام تدوین یک استراتژی صحیح بازاریابی دیجیتال، اساسی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهیم حضور خود را در این پلتفرم‌ها بهبود بخشیم و به رشد دست یابیم، باید در استفاده از آن مهارت پیدا کنیم. در این پست، برخی ازایده‌هایی را که باید در نظر گرفته شوند، مرور می‌کنیم.

هشتگ‌های محبوب یا عمومی. اگر محتوا توجیه داشته باشد، می‌توان از آنها استفاده کرد، اما یک خطای همیشگی این است که خود را منحصراً به استفاده از این برچسب‌ها محدود کنیم. در تئوری، آنها به خوبی دیده می‌شوند. در ابتدا نتایج مورد نیاز خود را دریافت نخواهید کرد. در این راستا، بهتر است از هشتگ‌هایی استفاده کنید که خاص و متناسب با مخاطب هدف شما باشند.

قبل از استفاده از هشتگ، تحقیق کنید و نتایج خود را بسنجید. قبل از استفاده از یک برچسب خاص، توصیه می‌شود بررسی کنید و بدانید کاربران چه محتوایی منتشر می‌کنند. همچنین، پس از تصمیم‌گیری در مورد هشتگ‌های خاص، باید نتایج آنها را تجزیه و تحلیل کنیم.

* نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام و توییتر

در وب ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌توان از آنها برای انجام این کار استفاده کرد. به عنوان مثال، Ritetag، تمام هشتگ‌های پرطرفدار محبوب در توییتر را فهرست می‌کند علاوه بر این، می‌توانید با کلمات کلیدی خودتان ارتباط برقرار کنید تا بررسی کنید کدام یک از آنها بهترین کارایی را دارند.

 

گزینه دیگر Tagboard است، برای اطلاع از محتوایی که با یک هشتگ خاص به اشتراک گذاشته شده است.  هشتگ‌های پرطرفدار در اینستاگرام

 


بیشتر بخوانید:

نحوه ویرایش ویدیوها برای اینستاگرام: راهنمای گام به گام

درآمد یوتیوب چگونه است؟

در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق): بازتوییت چیست و چگونه می‌توانم بازتوییت کنم؟

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام

چگونه مشترکین کانال یوتیوب خود را افزایش دهیم


ابزار سوم، در این مورد خاص اینستاگرام، Tagsforlikes است که محبوب‌ترین هشتگ‌ها را بر اساس تم‌ها دسته‌بندی می‌کند.

-1  به مخاطب و مکان خود فکر کنید .

وقتی صحبت از راه‌اندازی یک نشریه و گنجاندن هشتگ می‌شود، مهم است که به مخاطب هدف و موقعیت مکانی آن فکر کنید. اگر شرکت شما در یک شهر خاص فعالیت می‌کند، باید آن را در نظر بگیرید. اگر محتوا مربوط به رویدادی است که در یک مکان خاص برگزار می‌شود، نیز باید این موضوع را در نظر بگیرید.

-2  هشتگ‌های خلاقانه را امتحان کنید.

مفهوم آزمون و خطا در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مفید باشد. باید آن را در نظر گرفت، در موارد خاص از آن استفاده کرد و از آن درس گرفت. همیشه با عقل سلیم. ارزش ندارد که با تقلید و همیشه استفاده از هشتگ‌های یکسان، خود را وفق دهیم. ما همیشه باید سعی کنیم نوآوری کنیم و به فرصت‌های جدید برای بهبود فکر کنیم.

 -3 از آنها به میزان کم استفاده کنید.

استفاده از هشتگ ضروری است، اما همیشه در حد اعتدال. از هشتگ‌ها سوءاستفاده نکنید و یک پیام متنی را با ده‌ها هشتگ پر نکنید. این کار ممکن است در نهایت از اثربخشی پیام بکاهد و حتی خود کاربران را آزار دهد، زیرا یک توییت یا پست در اینستاگرام پر از هشتگ قابل خواندن نیست.

 

در توییتر یک یا دو پست توصیه می‌شود، در حالی که در اینستاگرام  این رقم بین ۶ تا ۸ پست می‌باشد، اگرچه می‌توانید تا ۳۰ پست هم قرار دهید.

امیدوارم با خواندن این مطلب، نحوه استفاده صحیح از هشتگ‌ها در اینستاگرام و توییتر برای موفقیت را یاد بگیریدو همچنین هشتگ‌های پرطرفدار در توییتر و اینستاگرام را پیدا کنید.  فراموش نکنید که این مطلب را به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *