Wi-Fi Direct در شیائومی غیرفعال (خاکستری) شده است: چگونه آن را فعال کنیم؟
حالت Wi-Fi Direct برای به اشتراک گذاری دادهها با سایر دستگاههایی است که از این ویژگی پشتیبانی میکنند. به عنوان مثال، تا زمانی که هر دو دستگاه به یک شبکه مشترک متصل باشند، میتوانید به راحتی به تلویزیون خود متصل شوید و صفحه گوشی هوشمند خود را روی آن نمایش دهید. اما اگر گزینه Wi-Fi Direct در گوشیهای هوشمند شیائومی و ردمی خاکستری شود، چه ؟
چگونه حالت Wi-Fi Direct را در دستگاههای شیائومی فعال کنیم؟
دو راه اصلی برای غلبه بر این مشکل و فعال کردن حالت Wi-Fi Direct وجود دارد:
- به تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید و Wi-Fi Direct را در نوار جستجو تایپ کنید. بعد، میانبری را که از لیست ظاهر میشود اجرا کنید.
- به سادگی GPS (دسترسی به موقعیت مکانی) را روشن کنید. سپس به Settings -> Wi-Fi -> Advanced Settings بروید و خواهید دید که حالت Wi-Fi Direct اکنون فعال است.
اکنون میدانید Wi-Fi Direct چیست و چگونه مشکلات مربوط به این برنامه را برطرف کنید. اگر یادداشتی دارید، خوشحال خواهیم شد که آنها را در نظرات ببینیم!