پوستر دیجیتال چیست؟ 5 مزیت پوسترهای دیجیتال
پوسترهای دیجیتال شامل یک تصویر دیجیتال یا موشن گرافیک روی صفحه نمایش است. ساینیج دیجیتال روشی پویا و چشم نواز برای انتقال اطلاعات یا تبلیغ یک محصول یا رویداد است.
پوستر دیجیتال چیست؟
پوستر دیجیتال یک تصویر دیجیتال یا یک تصویر متحرک روی صفحه نمایش را شامل میشود. پوسترهای دیجیتال مانند پوسترهای چاپی سنتی، تصاویر را نمایش میدهند یا اطلاعاتی را برای تبلیغ محصولات یا رویدادها منتقل میکنند. علائم دیجیتال، با این حال، میتوانند گرافیک متحرک و چرخش تصاویر و نمایشگرها را داشته باشند. شرکتها میتوانند به راحتی ساینیج دیجیتال را به روز کنند و آن را به یک ابزار بازاریابی دیجیتال موثر تبدیل کنند.
4 استفاده از پوسترهای دیجیتال
صنایع مختلف از پوسترهای دیجیتال برای تبلیغات محصولات و خدمات و به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده میکنند.
- 1. محصولات را تبلیغ کنید : شرکتها میتوانند پوسترهای دیجیتالی ایجاد کنند تا اطلاعاتی در مورد یک محصول جدید ارائه دهند، از جمله اینکه محصول جدید چیست و مشتریان کجا میتوانند آن را پیدا کنند. برای مثال، شرکتهای تولید فیلم، انتشارات جدید را با پوسترهای فیلم تبلیغ میکنند و شرکتهای داروسازی ممکن است داروهای جدید را با تبلیغات دیجیتالی اعلام کنند.
- 2. اعلام رویدادها : برندها میتوانند از پوسترهای دیجیتالی برای ایجاد سر و صدا در مورد رویدادهای آینده استفاده کنند، از جمله اطلاعاتی در مورد تاریخ و نحوه انتشار آن به مشتریان.
- 3. ارتباط باایده ها : پوسترهای دیجیتال علاوه بر تبلیغات محصولات، میتوانندایدهها یا اطلاعاتی مانند اطلاعیههای خدمات عمومی یا پوسترهای علمی با نمودارها و اینفوگرافیکها را ارائه دهند. پوسترهای دیجیتال همچنین میتوانند نقشهها و زمان سفر را نمایش دهند که برای گردشگران و مسافران در فرودگاهها یا ایستگاههای قطار مفید است.
- 4. یک کسب و کار را عمومی کنید : پوسترهای دیجیتال میتوانند یک کسب و کار را تبلیغ کنند، از جمله اینکه چگونه میتواند به مشتریان کمک کند و کجا اطلاعات بیشتری پیدا کنند.
5 مزیت پوسترهای دیجیتال
استفاده از پوسترهای دیجیتال مزایای متعددی دارد، از جمله گزینههای سفارشی سازی و سازگاری با محیط زیست. مزایای زیر را در نظر بگیرید:
- پوسترهای دیجیتال به دلیل نور پس زمینه جذاب هستند. پوسترهایی با موشن گرافیک به ویژه برای مخاطبان بومی دیجیتال امروزی چشم نواز هستند.
- پوسترهای دیجیتال ممکن است هزینه اولیه بالاتری نسبت به پوسترهای سنتی داشته باشند، اما میتوانند در دراز مدت در هزینه شرکتها صرفه جویی کنند. پوسترهای دیجیتال به راحتی با یک کلیک قابل تغییر هستند، بنابراین اگر شرکتها نیاز به به روز رسانی اطلاعات داشته باشند، مجبور به چاپ علامت جدید نیستند.
- پوسترهای دیجیتال میتوانند دارای محتوای پویا باشند. شما میتوانید یک پوستر دیجیتالی را مانند یک نمایش اسلاید با جابه جایی بین صفحات اطلاعات مختلف برنامه ریزی کنید. همچنین میتوانید حرکات و انیمیشن هایی مانند گیف و موشن گرافیک را در پوستر قرار دهید.
- محتوای پوستر به راحتی قابل تنظیم است. برخلاف پوسترهای ایستا، پوسترهای چند رسانه ای عملکرد بیشتری را با گرافیک جذاب ارائه میدهند. ت
- پوسترهای دیجیتال دوست بهتری برای محیط زیست نسبت به پوسترهای چاپی دارند زیرا نیازی به استفاده از کاغذ ندارید.